ghose 📚 comentó acerca de Memorias del subsuelo de Fernando Otero Macías junio 10 página 1 de 168 Público Sin valoración «En una novela tiene que haber un héroe, y aquí se han reunido deliberadamente todos … en realidade a ver se comezo agora 🤦, non o outro día que dixen😬, pero instalei Rocinante e a ver que tal funciona isto pars publixar e ver etc. xs está en f-droid. Na seguinte versión tamén en galego 😉
en realidade a ver se comezo agora 🤦, non o outro día que dixen😬, pero instalei Rocinante e a ver que tal funciona isto pars publixar e ver etc. xs está en f-droid. Na seguinte versión tamén en galego 😉